Etiketter

, , , , , ,

Blev väckt av telefonen som ringde för en stund sen, jobbet.

ingen hade ersatt min tid och skrivit att jag skulle vabba idag så att det var tur för dom att dom dubbelkollade.

Ligger fortfarande i sängen och drar mig, hör hur sonen sover djupt inne i sitt nya rum.

Hostningar varvas med snarkningar.

Känner att idag skulle vara en utomordentligt bra dag att ligga kvar i sängen typ hela dagen, nu när det är sjukdom å sånt här hemma.

Istället ska jag ner till vårdcentralen, idag igen för mitt eget läkarbesök med min läkare.

Ett läkarbesök där vi ska stämma av hur det har gått att komma tillbaka till jobbet efter min sjukskrivning och den här kompletteringen för godkännandet av min gbp.

Jag sätter väll fart här då och går upp så att jag kommer i tid till mitt besök….

Fast det e ganska lockande att ligga kvar i sängen ett tag till 😉

Innan jag går upp ska jag sladda in på era bloggar och se vad ni haft för er sen sist 😉

