Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Eftersom det blev rumsbyte häromdagen på hotellet så innebär det att jag har en yta inne i sonens gamla rum som jag kan inreda 😀

Sonen vill verkligen inte flytta tillbaka till sitt gamla rum så till helgen ska det borras upp det som saknas i hans nya rum så att det blir någon ordning på torpet!

Åter till det här med inredningen av gästrummet/kontoret, jag tänker mig en vit howard fåtölj med tillhörande fotpall, något litet bord samt en snygg myslampa.

Jag ser redan hur jag sitter där och njuter av en bok =)

index l

Fast allra helst vill jag ha en Ben Sherman fåtölj fast nere under trappan, och jag vet att mannen skulle gå i taket om jag skaffade en sån…

Men drömma kan man ju få göra 😛

bs

Förresten är det någon som sitter inne på vart man kan skaffa denna fåtölj? 😉

