Etiketter

, , ,

Idag är jag riktigt förbannad och på krigsstigen.

Förbannad som helvete, dessutom fick jag den förbannade mensen imorse med vilket inte gjorde humöret bättre 😉

Så nu sitter jag här frustrerad och förbannad och vet inte vad jag ska göra av allt jag känner.

Allra helst hade jag velat ha en boxarsäck och gått loss på.

Men nu har jag ingen säck och kan inte heller lämna hemmet eftersom sonen är sjuk och smittas.

Jag blir bara så förbannad när jag tänker på en incident som hände tidigare idag mellan han utan hjärna och sonen.

Barn är barn, det får man aldrig glömma.

Sonen bad om ursäkt men inte den andra parten, som heller inte godtog sonens ursäkt.

Men att frysa ut ett barn till den grad att man inte pratar med den, det är mobbing på hög nivå.

Speciellt när det är i ens eget hem.

Jag börjar bli riktigt förbannad på han utan hjärnas fasoner, kan man inte behandla mitt barn väl så har man inget i mitt liv att göra!

Var bara tvungen att spy ur mig….

ihuyghfdxghjbn

