Etiketter

, , , , , , , , , , , ,

Just nu känns det som om allt går såå sakta med det som har med gbp en att göra.

Ska träffa läkaren i veckan, även om jag inte vet ifall han har skickat in dem kompletterande uppgifterna än.

I vilket fall som helst så känns det bättre för mig att träffa honom och prata kring min vikthistoria.

Vad jag däremot vet att detta var hans förslag, att han funderat på om gbp var ngt för mig men att jag inte var redo just då att ta steget.

Så fort jag var redo så kom förslaget och jag nappade väl inte direkt , men nästan.

Jag bestämde mig ju för länge sedan egentligen.

Det känns som om jag bara  väntar och väntar!

Jag vill ju göra min operation NU!

Visserligen så vet jag att det kommer att bli ännu mer väntan , men ändå.

Allt kommer bli så verkligt den dagen jag får min operationstid, först då kommer jag nog sluta att oroa mig.

Fast vid det laget har jag skaffat mig annat att oroa mig för typ narkosen och att jag inte ska vakna upp ur den.

-Ja herrejösses, alltid är det något 😉

