Etiketter

, , , ,

Är fortfarande ett jäkla projekt för mig.

Jag trodde att det skulle gå bättre och bättre ju mer jag vande mig vid att ha rutiner men icke.

Istället känner jag mig helt klubbad vissa dagar och jag vet knappt vilket ben jag ska stå på för att orka med dagen.

Och då framförallt dagen på jobbet, dagen hemma har jag satt lite i skymundan just nu och tänkt att det löser sig väll tids nog bara jag kommer in i jobbandet.

Målet för dom kommande veckorna är att jag ska jobba på ett sådant sätt att jag även orkar med det som händer efter jobbet.

Har iofs ett annat mål oxå den här månaden, men det ruvar jag på tills månaden är slut och om jag klart det så ska jag berätta det för er annars har jag det som mål månaden efter igen.

Hur ska jag då hitta ett sätt att jobba så att jag orkar med vardagen efter jobbet?

Ja ,det kommer inte att bli lätt då sviterna från att vara fröken duktig sitter i ryggraden, men jag ska banne mig försöka tills jag klarar det!!

