Etiketter

, , , , , ,

Igår kväll  hade vi avslutning med innebandyn för alla åldrar i en idrottshall här i närheten.

Det spelades matcher, lottades ut priser och delades ut plaketter och medaljer till spelarna.

Även om det var en toppenkväll på alla sätt och vis  för alla spelare så vart den en sen kväll  för många av barnen och innan vi var hemma hade klockan passerat läggdags för sonen för längesedan.

Mig med för den delen.

20130402-230557.jpg

Och eftersom jag är som jag är så la jag mig och skulle” bara läsa några sidor ”innan jag skulle sova.

20130402-230608.jpg

Om jag säger att jag skulle gått och lagt mig igår istället så kan ni själva lista ut hur bra det gick att släppa boken efter ”bara några sidor”..

Nu sitter jag här trött som ett svin med påsar under ögonen och undrar hur i helskotta jag tänkte när jag sa att jag kunde börja tidigare idag……

