Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , ,

Fick efter alla om och men tag i kordinatorn eller vad hon kallades på sahlgrenska, viveka tror jag bestämt att hon hette.

Även här en urgullig kvinna med superhjälpsam attityd.

Jag berättade varför jag ringde och hon knappade i datorn för brinnande livet och det blev tyst en stund innan hon förklarade läget.

Innan jag blev helt godkänd skulle min puckoläkare bara skicka in några kompletterande uppgifter och lite blodprovsstatus.

Om allt såg bra ut där och jag inte längre var i den depressionen puckoläkaren nämnt så skulle jag bli godkänd.

Och eftersom jag vet att jag mår bra i mig själv och att den” depressionen” puckoläkaren omnämnde är ett minne blott så verkar det som om jag kommer att bli godkänd.

Ett minne som tydligen kommer att följa med min sjukhistoria länge verkar det som.

Sen har vi det här med proverna, proverna som visar att jag är frisk som en nötkärna förr utom den förbannade blodtrycket då rå.

Så även där inga konstigheter.

Jag bokade in ett besök hos mr puckolkäkaren himself nästa vecka och då ska jag berätta om hur jag ser på det och bla mina tidigare försök att gå ner i vikt.

Känns så jäkla dumt om jag skulle falla på mållinjen för att jag inte försökt tillräckligt att gå ner i vikt på egen maskin för att han inte skrivit det.

Så jag ska dra hela registret , alla pulverdieter jag testat, dietister jag träffat, piller jag käkat och timmar på gym som jag svettats.

Jag kan inte fatta att det är sant, ett steg närmre min gbp operation =)

fatty

 

 

 

