Etiketter

, , , , , , , ,

Sitter i bilen på väg hem efter några helt underbara dagar i Båstad.

Dagar som varit avkopplande och trevliga på alla sätt och vis.

Innan har jag alltid velat åka hem nästan direkt när vi kommit ner,men inte denna gången.

Det var så himla skönt att den känslan äntligen infann sig.

Ett inre ro i mig själv eller hur jag ska förklara det.

Ungefär som när vi var på semester i Turkiet och jag kände att det var första gången på riktigt som jag hade semester.

För det var så jag kände det i kroppen när lugnet infann sig.

Samma lugn som jag kände denna helgen.

Samtidigt som det har varit skönt att komma bort så kommer det ändå att vara skönt att komma hem.

Hem till mitt hus, min Borg.

Jag är så himla glad att vi åkte ner för det här miljöombytet behövde vi allihopa.

20130331-164914.jpg

