Etiketter

, , , , , , , , , , , ,

I natt drömde jag att helt knäppa saker, saker utan någon som helst rim eller reson..

Först skulle jag till sjukhuset för att ta prover, väl inne i provtagningsrummet kommer dom på att jag ska opereras för att dom fått in ett återbud.

Jag rullas vidare in i salen sen somnar jag.

Vaknar upp och känner mig lite groggy och ser att jag har märken på magen.

Kan inte riktigt förstå vad som hänt mer än att jag fått min nya mage.

Blir hemskickad från sjukan så fort jag vaknat i princip även fast jag hat ont, sen skulle jag gifta mig.

Den dagen jag ska gifta mig så har jag redan bestämt att min allra bästa vän ska vara brudtärna.

Fast i den här drömmen hade jag glömt att berätta att jag skulle gifta mig och att just hon skulle vara brudtärna….

Hur glömmer man något sådant för sin bästa vän??

Något som jag kommer på precis innan vi ska in i kyrkan så jag skickar sms och ber henne rappa på och komma till kyrkan.

Prästen är skitsur för att han får vänta ännu mer eftersom han redan väntat e hel del på begravningen han höll i innan och jag upptäcker att personen som skulle tagit med mina skor glömt dem…

Bästa vännen kommer och på något sätt så får hon den andra brudtärnan till att ta av sig sin klänning så att hon kan ta på sig den.

Sen blir det bröllop, ett bröllop där jag gick barfota fram till altaret och min bästa vän var brudtärna.

Vem jag gifte mig med, ja det fick jag aldrig se i min dröm………

