Etiketter

, , , ,

Idag har jag legat nerbäddad större delen av dagen.

Vaknade strax innan sonen slutade skolan så vi drog och hämtade honom och tog med mat på vägen hem.

Inte för att jag egentligen var hungrig,jag ville ju egentligen bara sova vidare.

Iallafall så slank det ner lite mat iallafall så nu behöver jag inte tänka på det mer idag för min del.

När vi kom hem från kalaset i söndags så fick jag reda på att det fanns sjuka människor där, människor som har legat nerbäddade sen efter kalaset en efter en i samma skit.

Det var väll bara en tidsfråga innan jag fick skiten med andra ord.

Jag som är jättekänslig och nästan inte har något immunförsvar alls.

Hade jag fått reda på att någon var sjuk så hade jag ju aldrig utsatt mig för att oxå bli sjuk när jag vet hur känslig min kropp är!

Så det var alltså inte pga att jag hade kört på utav bara helvete som jag mådde dåligt som jag först trodde.

Tar min feber,hosta och huvudvärk och går å bäddar ner mig igen.

