Etiketter

, , ,

Efter en helt galen dag på alla sätt och vis på jobbet så ställer jag mig frågan hur i helvete jag ska palla sen?

Sen när jag ska jobba som vanligt igen.

Visserligen kommer jag ha världens bästa skiftkompis men ändå.

Jag hoppas att idag bara var ett ”undantag” och att jag slipper gå igenom det fler gånger.

Min kropp sa ifrån flera gånger, gånger då jag inte kunde gå ifrån av olika anledningar.

Det är inte så lätt att tänka på sig själv och sin egen hälsa när det inte finns utrymme för det.

Iallafall så överlevde jag dagen och jag kastade mig rakt ner i soffan när jag kom hem.

Helt slut, slut på all energi jag någonsin haft.

Jag känner hur hjärtat slår för fullt och jag vet med mig att det inte är bra för kroppen att köra på som jag gör.

Ikväll ska jag inte göra ett skit mer än att vila!!

Ok då jag ska tända några ljus och mysa ner mig i soffan och hoppas att jag blir människa igen tills imorgon.

 

