Etiketter

, , , , ,

Det är mycket tjat om gbp här just nu, jag vet men jag måste få det ur mig och det här är ju min ventil.

Jag funderar fram och tillbaka om vad jag ska göra om jag får ett nej.

Har funderat på det här med pulver och bollat olika ideer fram och tillbaka , hur jag än vänder och vrider på det så känns det så himla fel.

Åt helvete fel om jag ska vara ärlig, jag menar det där är ju sånt jag gjort större delen av mitt liv å uppenbarligen funkar det inte.

Det enda jag har varit aktuell för har ju varit just en gbp operation å inget annat.

Mest för min hälsas skull och den dokumenterade effekten en gbp har på blodtrycket.

Jag får väll helt enkelt höra av mig till sköterskan igen om jag får nej och tala om min nuvarande vikt.

För är det någonstans jag faller så är det på vikten eller snarare bmi et.

Undra om man kan ringa kontaktpunkten och kolla hur man ligger till?

-Jag blir tokig av att inte veta!!!

