Etiketter

, , , , , , , , , , , ,

Som ni alla vet så är jag inte direkt den där  morgonpigga människan som hoppar ur sängen med ett leende på läpparna och sjunger morgonvisor i köket medans gröten står på spisen.

Även om jag fortfarande jobbar på det här med att ta mig upp ur sängen och då framförallt gå upp direkt när klockan ringer, så går det bättre och bättre för var dag.

Jag är inte  längre den där zombieliknande mamman som skulle kunna göra allt för att få sova vidare.

Jag vet inte om det är för att jag fått fart på vardagen igen och fått in en massa rutiner som min kropp sakta vänjer sig vid eller vad det är.

vad det än är så  är jag både glad och tacksam att jag kommit så långt som jag faktiskt kommit i min återgång.

Och en dag kanske tom min kropp tillåter mig att jobba alla mina dagar som jag ska…

 

 

