Etiketter

, , , , ,

Har precis avslutat ett samtal där jag höll på att bli skogstokig på personen i andra änden.

Till saken hör att min son hade en tidsbokning för ett tag sedan, olyckligt nog blev han sjuk då och jag ringde och avbokade och fick till svar att ny tid skulle skickas hem.

Dagarna gick och ingen ny tid kom, sen kom  det där brevet igår.

Brevet där det stod att vi uteblivit utan att höra av oss……

-saaaay whaat?

Så nu har jag suttit halva morgonen i telefonkö för att sedan förklara att jag visst hade ringt och jag visst behöver en ny tid och inte alls ska tas ur systemet.

Varpå personen i andra änden,( samma person som jag ringt och avbokat till) börjar traggla att vi uteblev från förra besöket å bla bla bla.

Gaaaah, vad vissa människor inte ska jobba med att prata i telefon alltså när dom inte lyssnar!!!

Tillslut gav hon sig efter alla om och men och en ny tid bokad.

-Att det ska vara så förbannat svårt att få boka en tid!

