Etiketter

, , , , , , ,

20130320-211203.jpg

Igår hade jag en jobbarkompis hemma som hade en Mary Kay visning för mig, han utan hjärna och mamma.

Jag har alltid varit lite skeptiskt till att testa nya produkter och är väll visserligen det fortfarande, ok då  jag är extremt svår att sälja in nya prudukter till.

Visningen började med att värdinnan alltså min jobbarkompis berättade om företaget och sen fick alla berätta om sig själva och sina erfarenheter inom hudvård.

Lite vad man använder för produkter och inte.

20130320-211347.jpg

Sen fick vi alla göra en ansktsbehandling, handbehandling och sist men inte minst en läppbehandling.

Eftersom jag har mina bra produkter sen innan som jag håller fast vid (biodroga) så valde jag att inte köpa några produkter till ansiktet.

20130320-211515.jpg

Istället torskade jag in på detta helt galet bra set för händerna, peeling, biwax och handcreme.

-Efter några omgångar av dessa så kommer jag lätt ha dem lenaste händerna i kommun 😉

