Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Jag kommer att bli galen och slita allt mitt hår  innan jag får mitt besked om jag blir godkänd för gbp eller inte.

Jag kan inte släppa det, jag grubblar fram och tillbaka och om jag får det ena eller det andra beslutet och hur jag ska göra då osv.

Går här som på tå och väntar och hoppas på ett ja och väntar lite till…

Ända sedan jag var på gruppinfon har jag vakat som en hök över brevlådan, vakat och hoppats.

Och varje dag har brevlådan varit så tom på brev från västra götalandsregionen så att det ekat där inne.

För visst är det pirrigt som om självaste faan själv bor inuti mig, pirrigt och nervöst av denna eviga väntan.

Först väntan på remissbekräftelsen, sen gruppinfot och nu det här.

Behöver jag säga att det här med att vänta inte är min starka sida 😉

Det har visserligen ”bara” gått en vecka sedan jag lämnade in min intresseanmälan där i hjärtats aula på sahlgrenska men ändå..

Denna vecka har känts som en hel evighet och jag hoppas innerligt att jag får ett besked snart…..

-Jag vill ju veta!!!

 

 

