I början var jag helt anti att se detta program,tyckte det bara verkade ”jobbigt” att se alla barn.

Tills en dag, då jag av en händelse kom in mitt i ett avsnitt och sedan dess har jag varit fast.

Fast till den grad att jag beter mig som ett barn på julafton så fort måndagskvällen närmar sig….

Jag har torskat in rejält och nu kan jag inte sluta följa dem.

Jag beundrar dem för att dem orkar allt som hör till en hel barnaskara, allt tjat och gnäll som ändå måste vara.

Ändå kommer jag på mig att jag tycker att det är härligt , den där sköna familjegemenskapen som faktiskt är.

Alla hjälper alla.

Självklart har väll dem där mammorna dåliga dagar precis som vi andra dödliga men ändå, jag beundrar dem att dom pallar!

Herre min skapare vad jag inte hade pallat att leva så!

Jag tycker det är nog med sonen här hemma och alla hans uppror haha.

Nu blir det till att bänka mig i soffan för ännu ett avsnitt…

 

