Etiketter

, , , , , , , , , , ,

Jag har ännu inte släppt den här oron om jag får ett nej till operationen.

Jag har googlat och googlat och googlat,  eftersom jag har hypertoni så skulle det ju inte vara några problem enligt google.

Men just denna följdsjukdom eller vad man ska kalla det var inget som den bestämda kvinnan på gruppinfot tog upp alls, utan hon nämnde en massa andra.

Nu är jag mer förvirrad än innan och jag håller både tummar och tår att jag får ett ja.

Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till?

Det känns sådär lockande att gå ner i vikt för egen maskin och sen veta att man kommer att gå upp minst det dubbla sen igen..

Jag har prövat allt från pulver till olika piller så det här är verkligen sista utvägen.

Ja, ja jag kan inte göra annat än att vänta nu och hoppas..

Samtidigt vågar jag inte hoppas för mycket om det skulle stå ett nej i brevet.

Ändå har jag ju på sätt och vis gått och längtat efter den här operationen ända sedan puckoläkaren kom med förslaget.

Så på sätt och vis blir jag ju besviken hur jag än vänder och vrider på det om det blir ett nej.

Jag HATAR att gå omkring i denna ovissheten att inte veta, att några andra människor tar beslut om vad som ska ske.

Allra helst vill jag ju att den dagen som jag får mitt brev ska vara här nu, allra helst igår!!

