Etiketter

, , , , , , , , , , , , ,

Måste nog säga att jag håller med han utan hjärna om den där resan han har haft som tjatprojekt ett tag.

Jag tänker såhär,anledningen till att jag sagt nej till resa nu är ju för att jag sett fram emot en operation och av den anledningen inte kunnat åka utomlands just då.

För vem i helskotta är så dum att dom åker utomlands nyopererade och innan man ens har lärt känna sin nya mage?

Nu har jag tänkt om lite och kommit fram till att om jag får nej till operation så bokar vi in en resa i sommar direkt!

Då finns det lixom ingen anledning till att skippa det.

Jag tror att det är bra för mig att ha något att se fram emot hela tiden så att jag lixom håller mig på ytan.

Som en sporre att fortsätta att köra på.

Jag längtar redan bort, kanske för att jag mådde så bra när vi var i turkiet i somras….

20130206-221036.jpg

 

