Etiketter

, , , ,

Dom senaste veckorna har jag funderat över vad jag gör för andra och vad andra gör för mig?

Det här med att ge och ta…

För mig är det inte en självklarhet att jag ska ta, utan jag är mer en ge människa.

Jag ger och ger och ibland kommer jag på mig själv att nää nu får det banne mig räcka och så fortsätter jag att ge..

Ofta ger jag för mycket av mig själv, till den graden att jag blir ganska trött efteråt och inte orkar så mycket mer.

Och då har han utan hjärna varit där och hoppat in med vad det nu än varit jag inte fixat.

Vet inte riktigt vad som hänt med han utan hjärna på sistone men jag har lärt mig att släppa taget och jag uppskattar verkligen det han gör.

Och jag gillar att han blivit mer aktiv här hemma för nu hjälps vi åt 🙂

Man kan alltså lära gamla hundar att sitta 😉

