Etiketter

, , , , , , , , , , ,

Idag har jag njutit av min lediga dag.

Njutit av att göra precis vad jag velat, vilket resulterade i att jag somnade om efter det att jag följt sonen till skolan.

Eftersom jag har lärt mig vikten av att lyssna på min kropp och vad den säger mig så försöker jag inte ens att puscha den längre.

Är jag trött, ja så kämpar jag inte längre med att hålla ögonen öppna.

Så här vid middagstid har jag nu vaknat till och jag inser att allt jag hade planerat för förmiddagen inte gått som jag tänkt.

Men å andra sidan, blir det någonsin som man tänkt sig?

Min plan var att fixa den där headern jag ville ha med hjälp av något av alla förslag ni kom med.

Det får blir en annan dag för nu skall det fixas tacos så vi kan äta när sonen kommer hem vrålhungrig från skolan. ( fisk i skolan idag)

I eftermiddag vankas det läxläsning innan vi skall till innebandyträningen

20130205-144249.jpg

 

