Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Det märktes ganska bra att det var studiedag på jobbet idag, massor att göra!

Jag kom på mig själv flera gånger med att jag jobbade på utav bara farten och drog i tyglarna för att bromsa tempot, 2 sekunder senare var jag där igen.

Jag blir så trött på mig själv, att jag aldrig lär mig!!!

När jag vet om att jag ska ta det lugnt, ändå kör jag på i 280.

Det är svårt när köerna bara växer och blir längre och längre och man ser hur människorna står där och suckar.

Suckar och stirrar på en som om man vore långsammast i världen.

Det värsta är når dom står och gör grimaser eller kommer med spydiga kommentarer.

Ändå kör jag på och tar beställning efter beställning.

Matar som om jag vore en maskin, en efter en.

Timma efter timma.

Idag har jag verkligen kört på och jag känner att nu är jag tillbaka!!

Jag klarar det!

Klarar av mitt jobb, precis som förr.

Jag  är så jävla glad, jag har vunnit över mig själv!

Idag fick jag höra av en arbetskamrat att jag såg ut att må så mycket bättre nu än när jag kom tillbaks, å det stämmer ju.

Jag mår så jäkla bra så att det känns som om jag skulle klara av allt just nu.

För ett år sedan skulle jag aldrig kunnat ana att jag skulle vara där jag är idag, jag skulle heller aldrig ana att det skulle ta mig ett år att komma på rätt köl  igen.

 

