Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Äntligen!!

Så förbannat gött att masa sig upp ur sängen, eller i mitt fall soffan då eftersom mina fotbollar till fötter inte klarar trappan upp till ovanvåningen på hotellet.

Bara tanken av att veta att det är fredag gör mig bara på så förbannat bra humör nästan så att jag skulle kunna riva av en låt såhär på morgonkvisten.

”Morning has broken….”

Jääääy, några timmar till  att stå ut på jobbet sen behöver jag inte gå dit förrän på måndag igen.

Lördag = sovmorgon!!!

Jobbet ja, finns inte så mkt att säga om det längre.

Det är som det är och jag lägger inte så stor vikt vid det längre.

Jag skiter i hen så mkt jag bara kan och svarar på hens tilltal, gör mitt jobb och sen lämnar jag allt som har med jobbet att göra vid stämpelklockan.

-That´s it!

Jag känner att jag mår bäst av att ha det så.

Nää mina vänner nu ska det serveras frukost på hotellet.

frullw

