Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Jag längtar till värmen,till sol och bad och 39 grader.

Närmare bestämt så längtar jag tillbaka dit där vi var på semester i somras!!

Även fast sängarna var hårda utav bara helvete så längtar jag tillbaka.

Tillbaka till den plats där jag för första gången i mitt liv kände ett inre lugn.

Ett inre lugn mitt i den tunga period jag hade just då.

En period då jag flydde bort från allt som påminde mig om det dåliga.

Jag längtar efter solens strålar som värmer min hud, poolens svalkande vatten.

Sonens glädje varje gång han åker vattenruschkanan.

Havets vågor som rör vid mina fötter när jag ligger där på stranden i min solsäng som jag släpat ner och parkerat i vattnet.

Hur jag hör vågornas brus och den totala avkopplingen infinner sig.

Hur den varma sanden bränner mina fotsulor när jag glömt att jag inte är i Sverige..

20130307-234405.jpg

