Etiketter

, , , , , , , , ,

Tack för alla tips om dessa heta och yberhotta  stödstrumpor.

Tillslut hittade jag en sida på nätet där dom inte kostade skjortan och beställde hem ett gäng.

Nu hoppas jag bara att dom kommer like a flash så jag slipper ha mer ont.

Jag kan helt ärligt säga att jag inte hoppar av lycka över att behöva bära sånna, men kan det hjälpa mig att ha mindre ont så är jag beredd att ha det.

32 år och redan medlem i pensionärsklubben 😉

Det är ju ändå bara jag och han utan hjärna som kommer att se dem så jag brydde mig faktiskt inte så mycket om vilket utförande dom hade.

Klickade hem helt vanliga svarta.

Såg att det fanns randiga, prickiga och en massa andra mönster för dom som vill variera lite.

Idag har jag haft en riktigt bra dag.

En dag då jag verkligen klarat av mitt jobb, precis som det en gång var..

Bara det var en helg otrolig känsla.

Jag vet inte om det var för att jag äntligen kunde sova natten tills idag eller om det var för alla mediciner jag fick börja med igår igen??

Vad det än var så var det något som gjorde mig och min kropp nytta iallafall.

Nu hoppas jag på mer utav den varan så kommer jag tillbaka ska ni se 😉

