Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

God morgon alla morgonpigga, ni sjusovare oxå för den delen som läser det här när ni vaknat upp ur koman.

Idag planerar jag att dra till Myrorna innan jobbet och se om jag hittar något spännande jag kan fixa till.

Allra helst skulle jag vilja ha ett litet sideboard uppe i den satans hallensomjaginteblirklokpåvadjagskagöramed.

Så nu jäklars ska jag få tummen ur och dra ner och spana in vad som finns.

Jag har letat och letat och har snart letat ut och in på hela internet.

Hittade några kassa möbler som liknad det jag kan tänka mig på ellos.se men inte för dem pengarna som dom ville ha där.

-Because they´re not worth it!

Missuppfatta mig rätt här nu, ska jag lägga massa pengar så kan jag likagärna handla i svärmors möbelbutik där jag vet att det är schyssta grejjer och bra kvalite jag får i slutändan.

Den kreativa sidan har varit ganska i schack sen tapetseringen förra veckan men nu känner jag att det börjar sprätta i kreativitetstarmen igen 😉

Hur har ni det med den kreativa ådran??

