Etiketter

, , , , , , , , ,

Snacka om att det ALDRIG blir som jag tänkt mig när jag planerar saker.

Hela den här dagen kan vi stryka direkt i almanackan!!

Jag skulle ju gå till myrorna innan jobbet.

Nää säger kroppen, inget jobb och inget myrorna för vår del idag.

Känner mig som en fånge i min egen kropp 😦

Vaknade idag och kände mig stelare än vanligt i både fötter och fingrar.

Framförallt fötterna, dom kommer att få mig på fall om den här värken och stelheten inte kommer att ge sig snart.

Fick ett tips om gottfries kliniken och ska be puckoläkaren skicka en remiss dit i eftermiddag.

Och vill han inte det så kan jag alltid skicka en egenremiss.

Ju mer jag läser om me/cfs ju mer känner jag igen mig i vad som står.

Det är som om jag kunde skrivit det själv.

Kanske är det ett wildcard, kanske är det rätt ställe för att äntligen få en diagnos.

Jag vet inte, men jag måste få svar nångång!

Få någon rätsida av vad som är tokigt i min kropp och vad som gör att jag mår som jag gör ,för jag som känner min sletna kropp bäst av alla vet att det inte alls är något psykiskt.

Vet inte hur många gånger jag hört den bortförklaringen under åren??

Jag vet bara att jag vill må bra igen, mest utav allt i hela världen!!

Ringde precis och sjukanmälde mig till jobbet.

Vilket bara det känns skitdumt varje gång jag ringer och förklarar att jag inte kan jobba.

Jag skäms.

Jag skäms ögonen ur mig att jag som redan är sjukskriven 50% inte ens klarar mina 50%.

Skäms över att min kropp och jag inte är det team vi borde vara….

Bäddar ner mig med lite tröstläsning och flyr från eländet ett slag..

20130306-092017.jpg

