Etiketter

, , , , , , , , ,

Eftersom jag väntat och väntat på den här kallelsen som äntligen damp ner i brevlådan igår så fann jag knappt ord för hur glad jag blev.

När jag såg att det var från landstinget så slet jag bara upp kuvertet ute vid brevlådan och jag praktiskt taget dansade in med ett leende på läpparna.

Det var alltså såhär det kändes bara av att ha fått en kallelse till gruppinfo, hur kommer det så kännas den dagen jag får en operationstid??

Holy shit, den dagen hoppas jag inte att det är många grannar hemma i radhuslängan haha.

Just nu känner jag mig lättad, lättad över att inte vänta mer på kallelsen.

Det är ju nu det börjar på riktigt, det är satt ett datum och jag har något att se fram emot.

Det blir verkligt och inte bara något som finns i tanken.

Innan jag fick kallelsen visste jag bara att det skulle komma en , men inte när den skulle komma eller om den ens skulle komma.

Vad dum jag är, komma skulle den ju eftersom min remiss blivit godkänd men ändå.

Bollen är satt i rullning och jag är inne i ”tjockis systemet”(ursäkta) =)

20130301-171629.jpg

 

