Etiketter

, , , , , , , , , , , , , , ,

God morgon alla där ute.

Häromdagen satt jag och skummade igenom en hel del bloggar när sonen sov(eftersom jag har vabbat) och jag kom fram till att jag mår nog bra av det här med förändring iallafall.

Ja, jag vet att jag yrar fram och tillbaka, men det är sådan jag är innan jag bestämt mig helt.

Ibland kan jag yra fram och tillbaka, vända och vrida ut och in på allt tills jag inte blir klok på mig själv innan jag hittar en lösning på vad det nu kan vara.

Rädd för förändring trodde jag men det är nog snarare så att jag är rädd för att det ska bli fel och jag inte blir nöjd med vad det nu är.

Eller så är jag bombsäker på en gång och bara kör på från början!

Nu tex är jag inne i en yrperiod där jag varken vet ut eller in…

Ofta funderar jag på om jag ska förändra något med mig själv.

Vikten är ju ett helvete för sig så det går ju inte direkt över en natt.

Smink å sånt har jag nog provat alla olika varianter och stilar som finns och kommit fram till att det jag har idag är ändå det som ser mest vettigt ut och framhäver mig och mina drag på bästa sätt.

Sen har vi det här med kläder, där kan jag nog inte ändra så mycket förutom storleken på plaggen då förstås..och då är vi tillbaka på nummer ett igen.

Håret… har gått från blond-svart- blond-ljusbrun-blond-mörkbrun-blond-svart för att sedan falla tillbaka i blondinträsket just för att jag trivs som bäst med det.

Frisyren vet i sjutton hur jag skulle kunna förändra, cuttade några cm på längden häromdagen så det får räcka så. Jag kan ju ändå inta ha några utsvävande frillor på jobbet när jag måste ha det uppsatt varje dag.

Ögonfärg, har jag testat att byta det med. Från blåa ögon till bruna på ett vips. Och jag måste ändå säga att det är en slående effekt bara av en sån liten sak, men som sagt been there done that!

Sen har vi det här med hemmet,katsching DÄR skulle vi kunna förändra saker 😉

Min view just nu….

 

20130228-163516.jpg

