Etiketter

, , , , , , , , , , ,

När jag känner efter så är jag nog ändå ganska nöjd med att ha kastat upp den där fondväggen jag visade häromdagen.

Så pass nöjd att min kreativa sida inte längre vill köpa 14,000 hus och renovera.

Det är nu jag kommer ihåg och minns hur det var när vi renoverade hela hotellet, gaah!

Vilket slit det faktiskt var och hur mycket tid det faktiskt har tagit.

Jag tog ledigt från jobbet en vecka och körde tapetsering och målning i alla rum, målade en groteskt ful furutrapp vit, målade alla fönsterkarmar vita eftersom dessa var bruna,målade köksluckorna….ja på den vägen är det.

Jag och han utan hjärna grälade om nästan allt. För egentligen så ville han inte alls hjälpa till och renovera eftersom han är den typen som inte alls gillar kroppsligt arbete.

Han sitter helst under sin korkek, förlåt jag menar datorn och luktar på blommorna.

Lite som en vår tids Ferdinand 😉

Och jag jag kör på tills det blir klart, eller jag körde på utav bara helvete….

Här kommer lite före och efter bilder från när vi renoverade hotellet..

Förebild på hallen…

356855-sovrum

Efter:356856-svart-glas

Nu till det mest jävliga jag gjort….En gång och aldrig mer kan jag bara säga!

391559-trappa 391561-trappa 391564-trappa 391565-filtrmatta

Här var det fönstermålning på g……

391530-kök

