Etiketter

, ,

Igår satt jag och läste igenom min gamla blogg.

En blogg där jag skrev om hur jag kände och hur jag mådde där i början av 2011 när allt började gå utför med hälsan.

Då när allt var som värst och sköldkörteln levde sitt eget liv

Hur lederna värkte och hur jag envisades med att skriva om hur jag mådde ändå med ett finger, en tangent i taget.

Hur jag kämpade med sjukvården med näbbar och klor för att gå hjälp och hur undanskuffad jag faktiskt blev.

Det är när jag läser alla ord jag skrivit som jag minns vad jag gått igenom.

Hur mycket smärta och värk som orsakats.

Hur dåligt jag mått och hur sjuk jag egentligen varit.

Alla dagar jag förlorat pga att jag inte mått bra.

Dagar som jag hellre spenderat med min familj än att vara sjuk.

Med tiden glömmer man lätt och jag kan helt ärligt säga att det var med tårar som rann ner för kinderna jag läste igenom bloggen.

Mina ord, min blogg!

Jag fattar inte att jag faktiskt har gått igenom allt det där…..

