Etiketter

, , , , , , ,

Här har det fortfarande inte blivit många knop gjorda, plockade ur den där diskmaskinen jag startade igår mer än så är det inte.

Sen har jag spånat lite med nya ideer jag har för hotellet.

Ideer som ännu bara är inne i mitt huvud, som kanske ev kommer ut i någon form av skiss eller bild längre fram.

Jag känner att det suger som sjutton i inredningstarmen och just nu önskar jag att jag hade haft hur många hus som helst att kunna göra om och styla.

Eller att jag hade skitit stålingar, då kunde jag köpt och renoverat hus och sen sålt, eller nått.

Bara jag får vara kreativ.

Nu har jag ju varken flera hus eller skiter stålingar så får helt enkelt  nöjja mig med hotellet.

Kruxet med hotellet är ju att  det börjar att bli klart mer och mer, och jag vet att han utan hjärna kommer gå i taket om jag ändrar och har mig en massa nu när han tycker att vi ska spara pengar till den där resan som han fortfarande är helt insnöad på!

Hur det gick med tapeten jag ville ha, ja den är ännu inte beställd än men snart.

Jag har vänt ut och in på internet  för att hitta ett litet sideboard eller skänk som vi oxå kan kalla det, till ovanvåningen.

Vi har nämligen ett skittråkigt utrymme i en form av hall som jag inte blir riktigt klok på vad jag ska hitta på med.

När jag är missnöjd med något så tar det upp så himla mycket av min energi och jag funderar ständigt på hur jag ska förbättra det jag är missnöjd med.

Och eftersom jag är missnöjd så försöker jag hitta olika lösningar i mitt huvud tills jag hittar just den grejjen som passar in.

Bara jag hittar det bordet jag ser i min bild av hallen så ska det nog bli ordning på torpet där uppe med!

Å ni nämn inget för han utan hjärna 😉

 

