Har jag inte gjort ett endaste vettigt jota på hotellet.

Jag ser hur dammtussarna byter plats med varandra, ändå har jag totalt skitit i allt vad hushålls sysslor heter.

Ok nu ljög jag lite, jag startade visserligen diskmaskinen igår.

Nu börjar jag bli lite rädd för mig själv eftersom jag är otroligt pedant så är det här inte likt mig.

För första gången på väldigt länge har jag ”bara varit”.

Bara varit jag och njutit av att ha gjort ingenting.

Legat nerbäddad med fötterna högt och hoppats på att den där eländiga värken ska ge sig.

Hoppas är ett bra ord när det värker så att jag tror att jag ska gå av.

Hoppas hjälper tyvärr inte mig att ta bort smärtan…

Missade mellon igår eftersom jag låg nerbäddad och vilade ögonen på en sjukt bra serie.

Tyvärr kunde jag följa mello cirkusen på Facebook när status efter status haglade in.

Hemskt vad mkt alla hade att säga på en gång hahaha.

