Katsching, 10 spänn till rakt ner i försovningsburken!!

Två gånger på mindre än en vecka…

Känner på mig att det kommer bli en hel del stålingar i den där burken 😉

Har legat vaken till och från i natt och haft sån värk i lederna i fötterna och händerna så att det inte riktigt gick att somna in.

Ett tag tänkte jag nästan att det vore bättre om man kapade dem!

– Chopp, Chopp!

Då skulle jag åtminstone slippa smärtan.

Visst att jag har haft ont i lederna innan, men aldrig på den här nivån.

Varje gång jag försöker böja fötterna så känns det ungefär som om dom ska gå rakt av!

Aja, idag blir det smärtstillande på jobbet.

Det är ju trots allt veckans sista dag och har jag kommit såhär långt så känns det dumt att kasta in handduken nu när jag nästan är på mållinjen och har klarat hela veckan.

I morgon mina vänner är det det ”slappolördag”, och gissa om jag ska ta det lugnt och bara fokusera på återhämtning.

Vad ska ni ha för er i helgen?

