Etiketter

, ,

Jag bet ihop och sket i att säga något om min smärta idag.

Varenda steg jag tog så kändes det som om fötterna skulle brytas av.

Men jag tog mig igenom dagen, det gjorde jag även fast det gjorde ont så inni helvete.

Nu ligger jag nerbäddad i soffan med ballongerna fötterna i högläge och har inga planer på att röra mig  ur fläcken mer idag.

Mannen hade bokat tvättid så vill han ha något tvättat så faller det skitgörat  på hans lott idag.

Jag har funderat en hel del varför jag har allt det här vattnet i kroppen och hur jag än vänder och vrider på det så blir jag inte klokare för det.

Nu måste jag bara komma på ett sätt att göra mig av med all denna vätska, för dom vätskedrivande är ju inget quick fix direkt 😉

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll det ska jag och mina fotbollar till fötter ha iallafall.

 

