Idag passade jag på att ta tillfället i akt och prata med ägaren till min arbetsplats om det här förslaget vad gäller mina arbetstider framöver.

Och han sa att det var en bra ide!

Jag blev helt ställd, jag hade fått för mig att han skulle säga nej nämligen.

Egentligen så vet jag inte varför jag kände som jag gjorde, men jag gjorde det och grundade det på hur hans attityd mot mig ändrats avsevärt sen jag blev sjukskriven.

Något som jag börjar förstå mer och mer ju längre ner i den sörjan jag gräver, jag förstår nu vart denna plötsliga attitydsändring kommer ifrån.

Iallafall så blev jag skitglad över att han sa ja till det jag föreslog.

Jag blev så glad så jag sa att vi skulle öka på mina timmar mer och mer nu, då sa puckoläkaren ifrån och tyckte inte alls att det var en bra ide.

Nu får jag rätta mig efter puckoläkaren eftersom fk kvinnan oxå ville göra som puckoläkaren föreslog.

Men sen när jag ska jobba heltid igen , då kommer det bli hur bra som helst!!!!

 

 

