Idag var ja uppe med tuppen, eller nja inte riktigt men jag slapp iallafall lägga pengar i försovningsburken 😛

Bara det är ju en bedrift för sig när det gäller mig.

Jag är verkligen svintrött fortfarande på morgonen och tycker väll att jag borde vant  mig vid att gå upp i ottan .

Att det lixom ska släppa och bli lättare.

Jag hoppas att det blir lättare sen när det blir ljusare och solen skiner in.

Ska ju i väg till mitt sjukhus nästa månad och kolla upp det här med tröttheten, hoppas dom kan ge mig några svar på varför jag e såhär.

Allt började gå utför efter det att jag tog svininfluensa vaccinet.

Jag har funderat en hel del kring om det var det som fick hela mitt system ur balans, för innan det var jag nästan aldrig sjuk.

Visst att jag var sjuk, men inte på det sättet som det varit efter vaccinet.

Mitt immunförsvar är lika med typ noll och jag drar på mig minsta lilla bacill som kommer i min närhet.

Sähär i efterhand när jag har hört om hur vaccinet drabbat människor och hur oframarbetat det faktiskt var, så blir jag förbannad på mig själv att jag tjatade fram en vaccination genom min arbetsplats.

Ännu mer förbannad på mig själv blir jag att jag köpte myndigheternas hysteri och tog den!!

Hur gjorde ni, tog ni vaccinet och hur har ni mått sedan dess??

