Idag har varit en riktigt intressant dag på jobbet.

Jag har gjort en massa saker som jag inte brukar,saker som jag trodde att jag glömt men som sedan satt i ryggmärgen.

Kul när man övervinner sig själv och gör saker som man inte tror att man kan.

Pratade även med den som gör schemat om mina tider och om ägaren ger oss klartecken så har jag lagt fram en lösning.

En lösning som gynnar båda parter.

Nu får vi helt enkelt hålla tummarna och se om han tycker det är bra eller inte.

Tycker han att det inte är bra så kan jag lista ut vad målet är.

Eftersom jag känner mig helt slut i kroppen så ska jag kasta mig in i en varm dusch för att sedan bädda ner mig under täcker och dra på en film.

Egentligen skulle jag behöva kasta ihop en matlåda, aja det löser sig nog.

Hmm, undra vilken film hotellet visar idag? 😉

