I helgen var vi som sagt på match och mat med sonens lag.

Mannen i huset envisades med att filma hela tjottaballongen och har nu gjort det till en liten video med text, musikoch grejjer.

En video som delades med hela laget och deras föräldrar.

Självklart var mannen tvungen att zooma in mig när jag åt igår, med dubbelhaka å allt.

Ingen direkt vacker vinkel han fick in om jag säger så.

Nu har iallafall puckomannen skickat den här videon så hela världen ska se den!!

Han vet att jag hatar att vara med på bild i hans blogg osv så hur svårt kunde det egentligen ha varit att bara fokusera på barnen denna gången.

Jag blir samtidigt ledsen och förbannat på mannen för att han är en sån åsna!!

Nu när jag såg hur jag ser ut blev jag ännu mer förundrad över vem sjutton jag har blivit!!!

Någonstans där under finns det jaget som längtar efter att få komma fram där under sumokostymen!!!

Längtan efter operationen är nu olidlig!!

