ibland när jag är sådär pissmissnöjd med allt kan jag titta mig omkring och ändå på något sätt känna mig ganska lyckligt lottad.

Lycklig för att jag har underbara vänner, mat på bordet och tak över huvudet.

Det kommer alltid att finnas dem som har det värre, oavsett vad.

Jag har förmånen att ha en alldeles speciell vän, en vän som är som en syster för mig.

En vän som jag vill lyfta upp lite extra med det här inlägget.

-Min tvillingsjäl, min bff!

Denna underbara vän får mig alltid på bättre humör hur jäkla skit och helvete allt än är, och jag önskar att hon hade kunnat vara med mig hela tiden.

För hon plockar verkligen fram det bästa ur mig och vi kompletterar varandra så bra.

Hade jag varit läbba så hade bifffen varit klar nu så att säga haha.

Eftersom vi tidigare har jobbat tillsammans så kan jag sakna den stämningen på jobbet, den glädje som denna tjej spred.

Och framförallt så saknar jag min vän som kunde komma och torrjucka på benen ibland eller daska till en på skinkan när man hade en barnfamilj med megabeställning framför kassan…

Särskilt minns jag en gång när min vän kom till jobbet och blev sugen på mat när vi andra åt, så hon tog sin matlåda och värmde den.

Till lunch åt hon en feast meny och när hon gick ner för trappan till p rummet tänkte hon redan på köttfärslimpan som skulle tillagas och avnjutas när hon kom hem hahaha.

jag kommer aldrig att glömma denna gången!!!

Eller den gången vi var hos en annan tjej och fotade oss, å larvade oss som satan och det slutade med att vi satte ett trosskydd på väggen och målade det rött så det skulle vara med i bakgrunden på kortet hahaha.

Eller den gången hon tvingade mannen i huset att sitta och säga könsord på Harrys haha.( nu är det inte så illa som det låter, han är bara väldigt pryd av sig)

Eller den gången hon och sin våffla kom hit och busvisslade utanför mitt fönster och jag blev så glad när jag såg henne att jag nästan pinkade på mig!!!

Jag  kan inte annat än att le åt alla roliga stunder vi haft, både på jobbet och privat.

Jag vill bara säga att jag älskar dig min underbara honeypie och jag är glad över att få vara din vän <3<3

