Ibland blir jag bara så trött på mannen och hans tjat så jag bara vill byta familj för nån dag innan jag kommer hem igen.

Just nu har mannen startat en vi måste ut och resa kampanj här hemma och mycket av hans tid läggs då på just detta ämnet.

Jag vet inte hur många gånger i ordningen jag har förklarat för mannen att just nu kan jag inte ta semester och dra iväg även om jag vill, för vill det är ju klart att jag gör.

Vem sjutton säger nej till sol och bad?!

Jag håller ju på och försöker att komma tillbaka till min heltid igen och då kan jag inte börja med semester mitt i, det tror jag varken FK eller min arbetsplats tycker är en så bra ide.

Sen väntar jag ju på gbp, så om allt faller som det ska så har jag varit på info innan april och sen op inom 3 mån från det.

Å då är vi  någonstans mitt i sommaren.( om dom  ens op då)

Då vill jag verkligen inte åka till ännu varmare breddgrader när jag inte vet hur jag kommer må eller med tanke på infektionsrisken.

Iallafall så kör han vidare med kampanjen och jag undrar om han ens hört  ett ord av vad jag har sagt?

Well , det återstår väll att se när han  får för sig att boka haha 😉

