En ny dag är på väg att ta sin början.

Jag hör hur människorna utanför mitt fönster tar ut sina vrålåk från garagen och rullar iväg.

Jag hör även dom förbannade fåglarna kvittra och jag ids inte gå upp och stänga fönstret så att jag slipper höra dem.

Dessa fåglar har jag haft en dispyt med ända sedan vi flyttade in på hotellet.

Minns när vi precis var klara med vårat nyrenoverade sovrum och fågelskrällena hade fågelbon med ungar precis ovanför sovrumsfönstret.

Sweet lord då vart jag inte rolig att ha att göra med!!

Gaaah, jag minns inte hur många gånger jag önskade livet ur skrällena.

Det slutade med att mannen idiotförklarade mig när jag låg och sa PANG högt och tydligt i sängen så fort jag hörde dom oavsett om jag sov eller var vaken 😉

Egentligen skulle jag skriva om något helt annat än fågelskrällena, men jag rycktes visst med av bara farten…

