Ibland kan jag vara riktigt korkad, jag är fruktansvärd impulsiv och då har det tendenser att det blir som det blir.

Och sen i efterhand kan jag tänka varför sa jag inte så eller varför gjorde jag inte si.

Igår kunde jag helt enkelt inte hålla tyst mer och jag kände att det som gnagde inom mig var på väg att explodera.

Eftersom ägaren till min arbetsplast inte är på jobbet förrän nästa vecka så ringde jag upp en annan av mina chefer och tog upp det här som hen sysslar med.

Det var så himla skönt att få det ur sig, att faktiskt berätta vad som kommit fram.

Vill bara tillägga att jag inte är en skvallerbytta annars!

Men när det snackas osanning från någon som ska vara min chef då kan man säga att denna är ganska körd i min värld sen.

I gårkväll låg jag länge och funderade på om jag skulle konfrontera hen själv, bara be den chefen jag ringde upp att han skulle vara med och höra vad som sägs så det inte blir ännu mer skit och lögner från hen sen.

Jag tänkte ut precis varenda ord jag skulle säga till hen, samt vilken rätt hen tycker sig ha som chef att prata om min och andras sjukskrivning med andra.

Hade jag haft hen framför mig så hade jag antagligen hävt ur mig en hel del annat med, så det var nog tur i oturen att jag fortfarande inte mår bra idag och inte var på jobbet.

Hoppas verkligen ägaren till mitt jobb kommer innan jag springer på hen på jobbet för jag tänker ställa hen till svars en gång för alla oavsett om ägaren tar tag i det eller inte.

Jag VÄGRAR att acceptera att bli behandlad såhär.

Märks det att jag rustar för krig eller ??? 😉

blogg

