Fick precis ett medd från en av mina chefer och blev helt paff!!

Ett medd där det fanns en gnutta omtanke för mig som människa.

Aldrig tidigare har detta hänt nämligen!

Idag är ingen bra dag och jag känner att jag inte klarar jobbet 😦

Jag vet inte vad det är med mig men jag är så förbannat trött nuigen och har ont i hela kroppen.

Det känns så jäkla dumt att behöva ringa och sjukskriva sig nu när jag är tillbaka.

Eftersom puckoläkaren var helt insnöad på vad fk kvinnan tyckte om sjukskrivning osv så ska jag banne mig ringa henne idag och prata med henne så att jag vet hur resonemanget går innan jag bokar tid hos puckoläkaren igen.

Nu har jag bitit ihop, och detta funkar inte alls!

Det går för fort fram, en halvtid stressar mig något så sjukt mkt och jag känner att någonstans måste jag dra i bromsen för att få dem att fatta.

Någonstans måste jag väll ändå kunna bli hörd!!!

