Etiketter

, , , ,

donkey

Jag kan bara inte låta bli att bli berörd om debatten om Findus hästlasagne.

Som nu tillråga på allt  även kan innehålla även åsnor.

ij Personligen har jag alltid varit ett fan av halvfabrikat och tyckt att det har varit smidigt ibland när tiden inte räcke till.

Ni vet dom dagarna när man kommer hem helt slutkörd och ska iväg på ännu en aktivitet med barnet innan det är dags för mat.

DÅ är det perfa med just dessa rätter kan jag tycka, in med det i ugnen bara å så är det klart sen.

Eller tyckte, nu har jag ju ätit av denna hästlasagnen själv men jag blir så äcklad bara av att höra det.

Ett så stort företag som Findus  borde ha mer koll på vad som finns i maten, det borde ju göras någon form av kontroller.

-eller??

Jag vet iallafall att jag kommer att sluta äta halvfabrikat i fortsättningen, jag vill veta vad som finns i maten jag stoppar i mig!

