Etiketter

,

Jag överlevde dagen!!!

Sitter här hemma nersjunken i soffan och kan knappt tro att det är sant, det gick hur bra som helst att jobba 4 timmar och  tiotusen ggr bättre än vad jag först hade trott.

Nu var det iofs inte en dag där det var jättemkt att göra men ändå, jag fixade det.

Det är en helt otrolig känsla jag har inom mig att jag faktiskt klarade det, JAG lyckades.

Jag ser inte alls lika svart på framtiden längre även om jag inte trivs på min arbetsplats.

Nu när jag vet att jag faktiskt klarar av att jobba igen så kommer det att vara lättare att ta sig igenom dagarna med en sporre att söka mig vidare till ett annat arbete.

Att tänka att det bara är tills jag skaffat mig något annat.

Även om jag söker en hel del jobb just nu så har jag ännu inte hittat just det där drömjobbet som jag letar efter.

Jag får en hel del beröm från våra gäster och jag vet med mig att jag på något sätt ska fortsätta att hålla mig inom ramen för någon form av service.

Det är ju det jag är grym på och det som jag verkligen tycker är roligt.

