Har precis kraschat under täcket igen efter att ha fixat med sonens matsäck och allt vad det innebär att ha en friluftsdag.

Mannen i huset var självklart tvungen att väcka mig i morse, egentligen hade han kunnat fixa det själv men ändå ska jag väckas..

Jag hatar verkligen allt tjat och What so ever på morgonen!

Speciellt om jag blir väckt av en massa tjat om att gå upp , då blir jag inte rolig alls att vara i närheten av.

Jag fattar verkligen inte poängen med att jag ska upp när han ändå är uppe?

En dag kommer jag få ett utbrott utan dess like om detta fortsätter!!

Min plan var ju att sova åtminstone tills klockan ringde kl 09,30.

Att verkligen sova så att jag orkar timmarna på jobbet sen.

Men inte det Nää…

Istället ligger jag här nu och kan inte somna om alls.

Jag får väll helt enkelt välkomna morgonen och sladda in hos er och läsa era bloggar.

