Sitter och funderar på om jag skulle ta och smälla upp tapeten jag inhandlade för ett tag sedan.

Det blev inte riktigt som jag tänkt, eller å andra sidan blir det någonsin det?

Jag köpte in den för att den skulle pryda sovrumsväggen, sen ändrade jag mig och tänkte att den skulle nog passa bättre i vardagsrummet.

jag gick och tittade i vardagsrummet länge och jag höll upp tapeten mot väggen för att se hut ljuset föll.

Sen ändade jag mig igen och skulle sätta den på lång väggen i köket där min stooora karlssons klocka hänger.

Och nu har jag kommit på  att nej den ska inte alls sitta på långväggen i köket, utan på den lilla väggen mot gäst toaletten.

Det mina vänner är mitt slutgiltiga svar!

Ska införskaffa lim efter jobbet idag så att jag inte hinner ändra mig igen haha.

Vad har ni gjort idag??

 

