Vet inte hur jag tänkte i förmiddags när jag fick för mig att jag skulle tapetsera idag!

Det lät så himla bra, i tanken.

Jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag inte orkar lika mkt som innan, även fast jag orkar mer och mer  för varje dag så kommer dom där dagarna då jag är totalt utslagen mellan varven.

Idag var en sådan dag.

Idag har mannen skött hotellet och jag har fått njuta av att vara gäst.

När jag var på jobbet slog han till och dammsög och städade badrummen, herrejösses nu är det andra gången på mindre än en vecka som han tagit över marktjänsten!

Det är nästan så att jag undrar vad som är på gång, vad han har i görningen nu för detta har aldrig hänt innan.

Och som om allt städande inte var nog så  serverade mannen  idag husmanskost i form av potatis, köttbullar, sås och lingon.

-Jummy!!

Jag passar på och släpper mitt kontrollbehov och bara njuter av att få allt serverat för en gång skull.

Är det såhär det känns att vara man alltså, tror att jag ska byta kön 😉

 

 

