Lördag morgon och klockan ringer 06,45.

Jag är tröttare än tröttast och jag vill allra helst bara dra täcket över huvudet och sova vidare.

Sen hör jag hur resten av familjen vaknar en efter en och tänker i mitt stilla sinne att det måste vara kriminellt att vakna såhär tidigt en helg!

Nåväl idag ska sonen spela innebandymatcher nästan hela dagen så därför är vi uppe och stökar i ottan.

Matsäck ska fixas, och kommer idag att bestå av frallor med medvurst samt frukt.

Nu menar jag förstås inte att frukten ska vara PÅ mackorna utan separat.

Det brukar finnas korv och lite annat smått och gott att köpa på dessa arenor så det brukar inte vara några problem att hålla sig mätt, men jag känner att det kan vara smidigt att ha med lite smörgåsar och frukt iallafall.

Nu måste jag sätta fart här för jag har ännu inte målat på ett ansikte och sonens kläder och duschgrejjer är inte packade än.

Vet inte om jag nämnde det innan men efter sista matchen ska vi dra raka spåret ner till jönköping för att fira att svärfar blivit ett år äldre.

Blir även i sedvanlig ordning att klämma in en snabbis på IKEA och haffa några ramar när vi ändå ska ner 😉

